Domenas rieduciai.lt gali būti parduodamas ar nuomojamas

Susisiekti


riedučiai riedučių tipai

Riedučiai yra visame pasaulyje populiari aktyvaus laisvalaikio praleidimo priemonė. Lietuvoje taip pat nuolat matome žmones pasirinkusius laisvalaikį leisti būtent taip, o kitiems tai tampa ir sporto šaka. Daug žmonių vis dar mano, kad riedučiai tėra vaikų užsiėmimas, tačiau entuziastai bei gydytojai teigia priešingai ir vardina važinėjimo riedučiais naudas. Nustebsite sužinoję, kad riedučiai su ratukais vienoje eilėje buvo sukurti anksčiau, nei riedučiai keturiais ratukais išdėstytais eilėje po du. Riedučių istorija prasidėjo dar 1700-aisiais, kai vienas vokietis sugalvojo medinius ratukus pritvirtinti prie medinių lentelių ir jas prisitvirtino prie savo batų.Taip prasidėjo riedučių istorija 1863 metais amerikietis sukūrė riedučių dvejomis poromis ratukų modelį, kuris tapo visame pasaulyje populiaria preke. Daugiau apie riedučių istoriją galite sužinoti paspaudę ČIA

Riedučiai naudingi

Riedučiai – viena iš laisvalaikio priemonių, kuriama gali mėgautis kiekvienas, tiek jaunas, tiek senas. Parkuose nuolat matomi įvairaus amžiaus žmonės riedantys takeliais. Žinoma, vyresnieji yra šiek tiek atsargesni ir prisibijo tokios, atrodo, nestabilios „transporto priemonės“, tačiau gyvename tokiame amžiuje, kur ir mūsų senoliai vis mažiau bijo naujovių ir , vis gi, ryžtasi pabandyti.


rieduciai rieducių tipai

Visi puikiai suprantame, kad judėdami mes treniruojame savo raumenis. Važiuojant riedučiais labai gerai lavinami vidiniai kojų stabilizuojantys raumenys, nugara, presas. Tačiau skirtingai nei dauguma kitų užsiėmimų skirtų deginti kalorijas, važinėjimasis riedučiais neapkrauna kelių sąnarių, nuo ko kenčia daugelis vyresnio amžiaus žmonių. Važinėjimą riedučiais galima prilyginti lengvai kardio treniruotei. Toks judėjimas labai naudingas širdžiai. Taip pat šį veikla vykdoma gryname ore, kas sveikai ne tik mūsų fiziniam kūnui, bet ir sielai – atsigauname, atsipalaiduojame.


Saugumas

  • Apšilimas. Kaip ir prieš kiekvieną aktyvią veiklą , taip i prieš važiavimą riedučiais, rekomenduojama gerai apšilti. Prasukti visus sąnarius, atlikti tempimo pratimus, ypač kojoms. Taip pat labai gerai tiktų ir lengvas masažas. Tokiu būdu stipriai sumažėtų traumos tikimybė tiek nutikus incidentui, tiek tiesiog aktyviai judant.
  • Apsaugos. Norint jausis saugiai ir užtikrintai , patartina dėvėti galvos, alkūnų, kelių bei delnų apsaugas. Tokiu būdu ne tik važiuosite geriau, nes jausitės saugiau, bet ir atsitikus nelaimei tikimybė susižaloti bus minimali.

Riedučiai | Kokius išsirinkti?

Riedučiai yra septynių tipų: fitneso, laisvo stiliaus, greitojo riedėjimo, gatvės/salės ritulio, slalomo, agresyvūs ir keturračiai.

Fitneso riedučiai dažniausiai turi 80–90 mm dydžio 4 ratukus (arba 100–110 mm dydžio 3 ratukus), minkštą ir patogų batą, raištelius, 1 arba 2 sagtis ir visada parduodami su kulniniu stabdžiu. Jei daugiausiai laiko planuojate riedėti parkuose ar kitais lygiais takais, neplanuojate daryti triukų ar šokinėti, tai riedučiai, kurie jums tiks labiausiai.

Laisvo stiliaus. Dažniausiai turi 80 mm dydžio 4 ratukus (arba 100–125 mm dydžio 3 ratukus), kietą ir tvirtą batą, raištelius, 2 sagtis ir parduodami be kulninio stabdžio (jį galima įsigyti atskirai). Šie riedučiai manevringesni ir tvirtesni, todėl puikiai tiks riedant nelygiais paviršiais mieste bei mokantis triukus. Jei manote, kad vien riedėjimo lygiais takais jums neužteks, norėsite išmokti daugiau ir riedėti įvairiau, verta rinktis šiuos riedučius.

Greitojo riedėjimo. Jei esate greičio mėgėjas- šis pasirinkimas jums.

Daugiau apie riedučių tipus bus kuriamame straipsnyje



Riedučių sportas

Jei nori judėti greičiau , nei pėsčiomis, komunikaciją padaryti įdomesne ar tiesiog padidinti savo aktyvumą, smagiai praleisti laiką su draugais, riedučiai – puikus pasirinkimas.
Važinėjimasis riedlente, riedučiais ar paspirtuku, visi jie turi šį tą bendro. Visais važiuojant reikalinga jėga, kurią tu generuoti pats, tad užsiimant šiuo sportu, sudeginama daug kalorijų. Taip pat gerinamas balansas.

Riedučiai – kardio treniruotė

riedučiai riedučių sportas

Jei tradicinės kardio treniruotės tau atrodo nuobodžios, tikrai turėtum išbandyti riedučius. Jų pagalba ne tik pasikelsi sau nuotaiką, bet ir atliksi puikią raumenų treniruotė, teigiamai veiksi sąnarius ir sudeginsi daugiau kalorijų, nei naudodamasis stacionariais kardio treniruokliais.

Važinėjimasis riedučiais į įkalnę

Važinėjimasis riedučiais į kalną yra puikus būdas stiprinti raumenų jėga ir ištvermę, kadangi važiuojant į kalną , reikalingas labai geras balansas ir didelė jėga. Kadangi riedučių ratukai išdėstyti vienoje eilėje, reikia gerai laikyti pusiausvyrą. Tokiu būdu daug darbo atlieka vidiniai, stabilizuojantys raumenys, kuriuos dažnai treniruoti pamirštama. Važinėjant riedučiais taip pat nepastebėdami sudeginsite apie 600 kalorijų per valandą!


Riedučių sportas ‘ Roller Derby ‘

riedučiai ir apsaugos riedučiai riedučiai moterims riedučiai vyrams riedučių istorija rieduciai ir ju dalys riedučiai ir šalmai viskas apie riedučius
Close Menu